You are here

MŪSU CELTŅU UN TELFERU SERVISA SPECIĀLISTI IZMANTO KONSULTATĪVO PIEEJU

Personīga sazināšanās ar celtņu servisa klientiem

Mūsu konsultatīvā pieeja var palīdzēt pieņemt lēmumus. Nav tā, ka mēs aizejot vienkārši atstājam jums ziņojumu. Mēs tiekamies ar jums personīgi un pastāstām, ko esam konstatējuši, sniedzam ieteikumus, pamatojoties uz savu pieredzi, kas ieņem vadošo vietu šajā nozarē, un pārrunājam, kā katra rīcība ietekmē jūsu darbību un vispārējo biznesa stāvokli.

Mūsu patentētā risku un ieteikumu metode ir mūsu pārbaudes un profilaktiskās apkopes procesu pamats. Neatkarīgi no tā, kāds pakalpojums tiek sniegts, mūsu vērtēšanas un konsultatīvo pakalpojumu pamatā ir Konecranes risku un ieteikumu metode, kas jums palīdz gan drošības, gan ražošanas jomā.

Pārbaudes un profilaktiskās apkopes pakalpojumi ietver vairākas galvenās konsultācijas, tostarp tālāk norādītās.

Drošības pārskats. Šī iekārtas līmeņa pārskata mērķis ir informēt par konstatētajiem trūkumiem vai problēmām saistībā ar drošību, pirms vēl tehniskais speciālists ir aizgājis no jūsu objekta vai tiek atsākta iekārtas ekspluatācija.

Apmeklējumu un pakalpojumu pārskati. Šajos darbvietas vai objekta līmeņa pārskatos ir norādīts, kas konstatēts pārbaudē un apkopē, identificētie riski un ieteicamās darbības.

Uzņēmējdarbības pārskats. Šī jūsu pašreizējās apkopes programmas uzņēmējdarbības līmeņa pārskata mērķis ir parādīt atdevi no ieguldījumiem un darbu pie pastāvīgas darbības uzlabošanas.

Mūsu speciālistu veiktā celtņa analīze

Jūsu celtņiem ir ko teikt par savām sajūtām, lai arī jūs, iespējams, nespējat to sadzirdēt. Par laimi, mūsu kvalificēto vietējo tehnisko speciālistu globālais tīkls saprot celtņu valodu. Viņi ir diagnostikas speciālisti un spēj konstatēt jūsu iekārtu vainas — pat tās, kas nav saskatāmas ar neapbruņotu aci. Izmantojot nozarē vadošo tehnoloģiju un negraujošo testēšanu, mūsu konsultatīvie pakalpojumi var atklāt latentus jeb slēptus defektus, minimāli traucējot darbību.