You are here

Klientu portāla funkcijas

Klientu portāls yourKONECRANES.com tiešsaistē sniedz jums pilnu pārskatu pār jūsu līdzekļiem un saistībām ar Konecranes īpaši jūsu ērtībām. Jums ir piekļuve pārbaužu un servisa pārskatiem, servisa grafikiem, apkopes vēsturei, iekārtu sarakstam, servisā iztērētajiem līdzekļiem un līguma informācijai. Jūs varat arī izmantot yourKONECRANES, lai veiktu servisa pieprasījumu.

Kopsavilkums

Iegūstiet ātru pārskatu pār drošības brīdinājumiem, riskiem un tēriņiem par visām jūsu iekārtām. TRUCONNECT® brīdinājumi tiek parādīti augšpusē kopā ar celtņa lietošanu, tā darbības stundām un ieslēgšanas reizēm. Riska apkopojums par jūsu iekārtām ietver drošības riskus, ražošanas riskus, nenoteiktus riskus un uzlabošanas iespējas. Jūs arī varat redzēt kopējos servisa tēriņus vai servisa tēriņus katrai iekārtai atsevišķi. Aktivitāšu cilne rāda visas servisa aktivitātes atlasītajā laika periodā; dokumentu cilnē jūs varat skatīt visus dokumentus, kas ir izveidoti vai augšupielādēti atlasītajā laika periodā; un jauna servisa pieprasījuma poga ļauj jums izveidot jaunu servisa pieprasījumu ar vienu klikšķi. Jebkurā laikā jūs varat apskatīt informāciju servisa pārskatā vai uzņēmējdarbības pārskatā.

TRUCONNECT

Attālās pārraudzības lietošanas datus var aplūkot par visu tehnikas parku vai par konkrētu aprīkojuma daļu. Kopsavilkuma skats ļauj jums viegli filtrēt informāciju pēc datuma. Viegli uztverami grafiki parāda darbības stundas, vinčas motora ieslēgšanas reizes, vinčas pārslodzes, ārkārtas apstāšanās un pārkaršanas reizes. Jūs varat arī redzēt atlikušā servisa darbības laika vai paredzētā darba perioda (DWP) aprēķinu.

Iekārtu saraksts

Apskatiet visas savas iekārtas vienā vietā, tostarp TRUCONNECT un servisa līdzekļus. Šajā sarakstā jūs varat redzēt informāciju par katru līdzekli — tā aprakstu, atrašanās vietu un TRUCONNECT tiešsaistes statusu.

Servisa kalendārs

Kalendāra skats ļauj jums redzēt pabeigtās un gaidāmās servisa aktivitātes. Krāsu loģika rāda servisa statusu, un filtrēšana ļauj jums redzēt aktivitātes pēc servisa produkta.

Servisa pārskats

Pēc servisa vizītes servisa profesionālis jūsu vietējā filiālē veiks pēcpārbaudes vizīti, lai pārrunātu iespējamos ieteikumus un cenas, atbildētu uz jūsu jautājumiem un plānotu nākamās darbības. Šo informāciju var apskatīt jebkurā laikā portālā yourKONECRANES.com. Aktivitāšu cilnē filtrēšana pabeigtajiem servisa pieprasījumiem parādīs jums pamata kopsavilkumu par jūsu nesenajiem servisa pieprasījumiem. Jūs varat redzēt riska apkopojumu jūsu nesenajiem servisa pieprasījumiem un informāciju par katru pārbaudīto sastāvdaļu kopā ar ieteikumiem un tehniķa komentāriem.

Uzņēmējdarbības pārskats

Jūsu pašreizējās apkopes programmas uzņēmējdarbības līmeņa mērķis ir parādīt ieguldījumu atdevi un nepārtrauktu uzlabojumu sekmēšanu. Portālā ir informācija, kas tiek parādīta jūsu uzņēmējdarbības pārskatā un kurai var piekļūt jebkurā laikā uzņēmējdarbības pārskata cilnē.

Jūs varat redzēt līguma informāciju, kā arī visus ar jūsu līgumu saistītos servisa produktus. Patēriņa sadaļa parāda patēriņa skaitļus un servisa galvenos veiktspējas rādījumus. Līdzekļus var sakārtot pēc patēriņa un jūs varat filtrēt pēc servisa veida vai apskatīt visu patēriņu uzreiz. Cits filtrs ļauj jums kārtot pēc līdzekļa kritiskuma, lai jūs varētu redzēt tendences un patēriņa skaitļus jūsu svarīgākajiem līdzekļiem.