You are here

PAĀTRINĀTĀ DAĻU NOSŪTĪŠANA ĻAUJ KLIENTAM IETAUPĪT VAIRĀK KĀ 300 000 USD DĪKSTĀVES LAIKĀ

Tumša nakts Batonrūžā

Stupp Corporation piedāvā visaptverošu pielāgoto tērauda cauruļu klāstu. 2012. gada 19. septembrī plkst. 2.00 naktī Konecranes pakalpojumu vadītājs Stīvens Doils (Stephen Doyle) saņēma izsaukumu uz avārijas vietu saistībā ar 54 tonnu smagu un kritiski bojātu spoļu tilta celtni uzņēmuma spirālfrēžu fabrikā. Galvenais negadījuma iemesls netika noteikts, taču rezultāts bija skaidrs. Vinčas rāmis bija smagi bojāts, un celtnis bija pilnīgi nelietojams.

“Šim celtnim ir izšķiroša nozīme ekspluatācijā. Tas krauj 40 tonnu smagas tērauda spoles cauruļu izgatavošanas iekārtā un ir ražošanas sākuma punkts fabrikā,” teica Doils. Konecranes komanda inventarizēja vinčas labošanai nepieciešamās daļas: gultņu apvalku un trīs no četrām sānu plāksnēm, kas notur cilindru vietā. Tika konstatēts, ka stiepļu trose bija pilnībā sabojāta, taču pārnesumkārba aizvien bija lietojama. Piegādes ilgums tika novērtēts kā sešas līdz astoņas nedēļas.

Stupp komanda veica pagaidu remontu, bet drošības uzraugi atteicās to apstiprināt, jo galvenais celtņa mērķis bija celt 40 tonnu smagas tērauda spoles. Situācija bija novedusi pie strupceļa.

Pagaidu risinājums

Stupp bija nepieciešams risinājums, kamēr daļas bija ceļā. Kā apgalvo Gregs Ņūmens (Greg Newman), Stupp iepirkumu vadītājs, komanda izstrādāja metodi, izmantojot autokrāvēju. “Šāds risinājums nebija ideāls, jo bija nepieciešams novietot ļoti smagu aprīkojumu, kurā vēl bija iekrauta 40 tonnu smaga spole, uz grīdas, kas nebija paredzēta tik lielai slodzei,” teica Ņūmens. Šāds risinājums prasīja vairāk darbaspēka, laika un naudas. “Mums nācās pieaicināt darbiniekus no citām darbavietām, kas atspoguļojās virsstundu izmaksās saistībā ar citiem projektiem,” stāstīja Ņūmens. Viņš aprēķināja, ka autokrāvēja risinājums izmaksāja 15 000 USD dienā papildus ekspluatācijas izmaksām, jo darbs, ko parasti varēja paveikt divās līdz trijās stundās, nu prasīja piecas līdz sešas stundas.

Nākšana pretī klientam

Stīvens Doils izprata situāciju un lūdza Konecranes paātrināt nepieciešamo daļu nosūtīšanu. Pasūtījums no Somijas tika izsūtīts 25. septembrī, un celtnis atsāka savu darbību 12. oktobrī. Kopš tā laika augsti novērtētais remontdarbu paātrinājums ir rezultējies ciešākā sadarbībā starp Konecranes un Stupp.