You are here

Datu, iekārtu un cilvēku savienošana, lai nodrošinātu LIFECYCLE CARE REĀLLAIKĀ

Lifecycle Care ir visaptveroša un sistemātiska pieeja apkopei, kuru atbalsta pasaulē labākie rīki un procesi. Lai nodrošinātu Lifecycle Care pakalpojumus reāllaikā, mēs izmantojam industriālo internetu, izveidojot savienojumu ar datiem, iekārtām un cilvēkiem. Mēs savedam kopā lietošanas un apkopes datus un apvienojumā ar mūsu zināšanām un pieredzi, mēs piedāvājam atziņas, kas ļauj mūsu klientiem optimizēt apkopes darbus un citas darbības.

SAVIENOJIET

Mūsu ar mobilajām ierīcēm aprīkotie inspektori un tehniķi ievada pārbaudes un apkopes datus laukā, vadoties pēc riska un ieteikumu metodes, izmantojot mūsu pašu MAINMAN programmatūru. Viņiem ir piekļuve apkopes vēsturei, aprīkojuma lietošanas un darbības informācijai, kā arī rezerves daļām un rokasgrāmatām. 

TRUCONNECT® attālā pārraudzība izmanto sensorus, lai ievāktu dažādus datus — darbības laiku, motora ieslēgšanas reižu skaitu, darba ciklu skaitu un bremžu stāvokli. Brīdinājumi ir ziņojumi īsziņā vai e-pastā, kas ziņo par tādām situācijām kā vinčas pārslodze, ārkārtas apstāšanās un pārkaršana.

TRUCONNECT attālais atbalsts nodrošina nepārtrauktu piekļuvi globālajam celtņu ekspertu un speciālistu tīklam, piedāvājot problēmu risinājumus un kļūdu novēršanu, palīdzot samazināt neplānotu dīkstāvi.

IEGŪSTIET ATZIŅAS

Klientiem ir piekļuve yourKONECRANES.com — mūsu klietnu portālam. Lietošanas dati, apkopes dati un aprīkojuma informācija ir apvienota, nodrošinot skaidru skatījumu uz situācijām un darbībām jebkurā laika periodā. Datu apkopojumu par konkrētu iekārtu vai visu tehnikas parku var ātri aplūkot, analizēt un koplietot. Atziņas var iegūt, izpētot anomālijas, paraugus un tendences, palīdzot lietotājiem pieņemt lēmumus, balstoties uz faktiem.

Anomālijas var parādīties kā kļūdas, piemēram, kā pārslodze. Šādas situācijas tiek uztvertas kā novirzes un ir nepieciešams attiecīgi rīkoties, ja tādas sastopamas. Pārslodzes brīža noteikšana ir pirmais solis uz problēmas cēloņa identificēšanu.

Paraugi palīdz atrast saikni starp mainīgajiem. Piemēram, pārslodzes vai ārkārtas apstāšanās brīdinājumi vai pārmērīgi bieža ieslēgšana var norādīt uz nepieciešamību sniegt operatoriem apmācību, kas mērķēta uz dīkstāves samazināšanu, kas radusies cilvēka kļūdas dēļ, un risku, kas rodas, neievērojot drošību. Motora pārkaršanas atkārtošanās var norādīt uz nepieciešamām izmaiņām aprīkojumā vai procesos.

Tendenču izpēte var palīdzēt noteikt prioritātes koriģējošās darbībās un ieguldījumos. Datu analīze par konkrētiem laika posmiem atbalsta prognozējošās apkopes attīstību.

OPTIMIZĒJIET

Mūsu konsultatīvā pieeja var palīdzēt jums pieņemt lēmumus. Mēs ieguldām laiku rezultātu ziņošanā, sniedzam ieteikumus un pārrunājam, kā katra darbība var optimizēt dažādus jūsu darbību un apkopes aspektus.

  • regulējošā atbilstība
  • uzskaites uzturēšana
  • apkopes plānošana un prioritāšu noteikšana
  • rezerves daļu piegāde
  • aprīkojuma izmantošana
  • operatoru apmācība
  • kapitāla izdevumu plānošana un attaisnošana